diumenge, 9 d’octubre del 2011

MARXA POPULAR VIRGEN DEL PILAR 2011

Aquesta setmana he tingut una forta càrrega de cames de tant volum d'entreno (i em pregunto: porque?), ja que ara no tinc cap objectiu de llarga distància.
A més dels 110km amb bici d'ahir, avui la meva ideia era realitzar una cursa ràpida de cares a la Cursa del Carrer Nou, però a l'escalfament, les cames les tenia com una pedra.
Al final he decidit sortir a disfrutar de la marxa juntament amb en Xevi Avellana, fent fotos i grabant en video.
AL FINAL ELS 9KM 300 METRES AMB UN TEMPS DE 41:36

2 comentaris:

Frank ha dit...

a mi m'han sortit 9kms70mts i em pregunto...porqué? ;-)

Ironxevi ha dit...

Dani, que en Lluis et deixarà fregit, je,je... bona cursa i amb molt bona companyia, i sobre tot, disfrutant del camí :) per dimecres faig la crónica, un cop hagui fer la Marxa de Tomet.
Frank... por que? a veure si t'has perdut i has fet més volta, je,je...