diumenge, 23 de maig del 2010

MARXA POPULAR DE SANT GREGORI 2010


Després de la setmana de l'Ironcat, em trobo força bé físicament i, moralment encara més, i amb ganes d'entrenar.
El competir, ho deixo per més endavant. Ja tinc una mica decidit quina cursa faré.
Aquesta setmana tant sols 4.100 metres d'aigua i 10Km de RUN amb la colla el dijous.
Ahir vam fer 50 km amb bici amb en Juan i en Llorenç per provar en maillot i el culotte del "BLANCA RANCING TEAM" i avui he anat a la Marxa popular de sant Gregori.
Si ho sé no hi vaig, que "dur", per camins de bosc i moltes pujades. KM 12,200 TEMPS EN CURSA:59:58.

4 comentaris:

carless ha dit...

TU, DE QUANTS EQUIPS ETS?
Un any que no vaig a st. gregori perque pensava que era massa light, i va i la fan durilla......

tri-famili ha dit...

Hola Carles, només d'un equip, i encara mases!!!!
El Blanca Racing Team, es una colla d'amics que ens agrada la Bici.
La cursa de avui molt dura, peró també molt maca!!

JR ha dit...

I jo que pensava que en el teu vocabulari hi mancava la paraula "dur", així devia ser la marxa....
Salut i Km

Ironxevi ha dit...

Total, que vam fer bé de no anar-hi... tampoc ens haguessim eixecat, je,jeeeee....
salut i kms, Dani & tri-famili!!!