dilluns, 29 de març del 2010

MITJA MARATO DE MONTORNES 2010

Dissabte, bici amb els companys del BLANCA RACING TEAM, i cada vegada ho posen més difícil.
A les 9 del matí vam quedar als Maristes i quan van dir que pujàvem a la Mare de Deu del Mont .......


En total 104 km (Girona, Banyoles, Fontcoberta, Esponella, Cabanelles, Mare de Deu del Mont, Cabanelles, Esponella, Banyoles, Girona)

AHIR DIUMENGE:
Mitja de Montornes: la meva intenció era, i va ser, fer kms i també passar un matí amb amics, però començo a estar carregat de cames i els 21 km van ser un martiri, fins i tot se'm va passar pel cap plegar en el km 9, però un que és orgullós i al final 1:32:27.
Avui tinc un dolor a les plantes del peus que ja em comença a preocupar...

5 comentaris:

JR ha dit...

Dani, fes bondat que"no está el horno para bollos" a aquestes alçades...
Segueix el teu propi consell i descansa algun dia.
Jo, des de dissabte que ni miro les sabatilles..
Salut, i mai més ben dit, i no gaires Km, de moment..

Anònim ha dit...

je,je,je,.....que us està agafant por ?..o és que veieu que tots anem petant..????
Descansa Dani, descansa ....si és que no vols descansar com jo 2 setmanes claus en la preparació i parat.
Quim

LLuís Rigau ha dit...

Ey Dani, tu tranquil, hi ha dies de tot, dies que et sembla que estas com una moto i dies que no tires. Segueix les teves sensacions i sobretot que no et faci mandra descansar, escolta al cos, un dia de descans es millor entreno. De totes maneres, per preparar llarga distància s'ha d'aprendre a entrenar amb cansament, a ritme més suau si fa falta, però sempre escoltant al cos. Vinga, anar sumant!!!

carless ha dit...

Sembla que tots estem "fotuts". Jo desde els dimecres despres dels Angels fins avui, divendres 2, descans total. Ja als angels hem notava molt cansat abans de començar....deu ser l'edat.......

Ironxevi ha dit...

Vaaaaaaa!!!!! actualitza amb les sortides en bici, que vull saber com segueixes!!!
Records a la tri-famili