dilluns, 9 de març del 2009

Duathlon de Castelnaudary (Toulouse)

SORTIDA DE DISSABTE:
Dissabte en Quim, en Llorenç i jo vam quedar per la zona dels Maristes per fer una sortida en bici. I ens vam trobar la gent del Blanca Racing Team, i vam decidir anar tots junts.
Vam fer un total de 73 kms.
Girona - Banyoles - El Collell - Mieres - Banyoles - Girona.




DUATHLON DE CASTELNAURADY:

Ahir, de bon matí, cap a Castelnaurady (la "Alpujarra Francesa"), cinc companys del Club ja fa dies que vam decidir anar a fer dues duatlons a França (en un mateix dia).
A les 6:15 doncs, cap a França i, després de 260 kms. arribàvem a Castelnaurady, poble on està ubicada la legió francesa.
Al arribar la fred, el vent i un xirimiri ens van rebre.
Al matí la duatló individual, en la modalitat Sprint (5 - 23 - 2'5). En Lluís Rigau va decidir que no participaria en la del matí.
En Quim, en Juan, en Sito i jo vam fer-la:
la cursa a peu es fèia pels voltants d'un canal, força planer, on la gent va apretar de valent.
Trancisió, i en bici, el circuit era força planer fins al km. 9'5 que s'enfilava força fins al 12'5.
Tot seguit baixada fins al poble, i trancisió cap a la segona part de córrer.
TEMPS:
Juan 1:14
Quim 1:18
Dani 1:19
Sito 1:20



DUATHLON PER EQUIPS:
A la tarda, la més divertida, per equips, ja amb en Lluís Rigau prenent la sortida en el mateix circuit que al matí.
El primer tram de carrera a peu era de 2'5 kms. i no de 5 com al matí.
Tots plegats vam recórrer la distància a peu amb un parcial de 9:52, agafem la bici fent relleus (al començament, poc coordinats) i al km. 9'5 que comença a enfilar en Lluís Rigau i jo estirem del grup, esperant de tant en tant en Quim i en Sito que quedaven enrera, i una vegada a dalt, tots agrupats, comencem a fer els relleus més ben coordinats i anem atrapant a dos equips que havien sortit davant nostre. Trancisió, i decidim que els 3 que es trobin més forts tirin endavant, en Juan, en Lluís Rigau i jo deixem la resta de grup, amb un parcial de 9:40 i, fent un temps total de 1:07:45.

Com aquell que és boig, a les 14:30 d'un diumenge i a més de 260 km. de casa, aquests nois decidim fer una duatló per equips ...

5 comentaris:

Ironxevi ha dit...

L'ambulancia és autentica, crec que elmillor era no tenir cap percance... Vosaltres amb fred i pluja, i nosaltres amb un solet, je,je.... A veure si comenco a fer bici, perque de moment, encara no m'han vingut les ganes (amb tanta marató per el mig, no trovo el moment de posar-m'hi)

Anònim ha dit...

Ostres tu quins temps tant apretats en la cursa , individual..! bé menys el crack d'en Juanito....em pensava que els keniates no pedalaven.
On és el meu cd de fotos de la Marta-Juan?....
Quim

Anònim ha dit...

Ah...Xevi...a veure si espaviles amb bici que jo ja pedalo!
Quim

Tr3sk ha dit...

A França ja heu estat més que jo...y eso q no se m escapa una!!!..jejeje
A topeeeeeeeeeeee!!!

Anònim ha dit...

aixo si que son uns jutges uniformats,i aqui, que ens les donem de capitalistes i van amb una trista armilla reflectant comprada al lidel........

Vas patir e??? jajaj jo també !!! aixo dels duatlons es molt, molt estressant...