diumenge, 7 de setembre del 2008

Triatló Catalunya i Pujada-Baixada Castell de St. Miquel

Dissabte vam anar a Banyoles amb la famili.
Una triatló difícil per culpa de la meteorologia, ja que no va parar de ploure en tota la prova. Però bé, una més al currículum.

Foto d'equip.

Sortint de l'aigua.


Després d'una perillosa cursa en bici, arribant sa i estalvi a boxes, ...

Vinga, deixant la bici i a córrer una mica.

Estrella Damm, sempre amb l'esport i patrocinadora oficial de Tri-Dani (Tot i que és més de Moritz).

Corre, corre, caballito ...



Dani i l'experta en arribades, que la coneixen ja els jutges i tot.

DIUMENGE: PUJADA I BAIXADA AL CASTELL DE SANT MIQUEL.

Avui diumenge amb el mal de cames i lumbars de la Triatló d'ahir, cap a la Vall de Sant Daniel a fer una de les curses que per mi és de les més maques del calendari gironí.

A més d'un m'agradaria veure'l pujant al Castell de Sant Miquel.

Estic força content, perquè he baixat el meu temps, tot i quedant en cinquè lloc. Amb un temps de 40:22, i rebaixar els 42 minuts de l'any que vaig quedar tercer.

Foto amb l'anorèxica Carless. Un "autèntic" muntanyero amb mitxons blancs ...

PROPERA TRIATLÓ: Triatló Sprint de Platja d'Aro.

6 comentaris:

carless ha dit...

Dani , ets una màquina. De gran vull ser com tu....

Tr3sk ha dit...

Nen, et vaig veure molt bé en el running!!
Mira les fotos: http://picasaweb.google.com/efontecha3

Pensava que vindries a Tossa!!!

tri-famili ha dit...

Hola a tots dos, Carles pues jo no vull ser mo com jo,a mí m'agraderia ser Nacho Vidal..
Eva,volia recuperar el temps que vaig perdre amb bici. i si que vaig a tossa però a fer de voluntari..

Anònim ha dit...

A triar jo soc més de Flaçà.... tot i que fa un parell d'anys que no hi vaig !!!!!

Haig de reconeixer que pels
"muntañeros" ha de ser tot un luxe fer una cursa d'aquestes característiques a Girona mateix.

Com a dada interesant us puc dir que jo porto 3 edicions, 1 com a participant i dos d'espectador....

quantes ens portes Dani?????? tu ets molt fidel aquesta cursa..... com les monges del covent jajajaja i vigila amb les companyies que et veig fent el Tagaaaaaaa

Ironxevi ha dit...

Aigualida, però una més al sac.
llàstima que Sant Miquel coincidia amb Taialà i la munten uns del club, si no hagues vingut a donar guerra. Que vagui bé dissabte el tema "voluntari"

Anònim ha dit...

dia 14 a les 8.00 hores cumpleañs den david q pugui vindre es ben convidat