diumenge, 13 d’abril del 2008

1'28, BÉ a Sant Grau, i 37'50

DILLUNS. Para 1400 metres de piscina, i els meus 40 minuts de carrera continua, de cada dilluns, el dia no dóna per tant.
DIMARTS: Para 1500 metres de piscina , i a la tarde, tocava la primers pujadeta als Àngels, vam anar amb en Sergi. Del BIO CENTURY fins la CREU vaig fer 28:30, molt lluny dels meus 26 minuts. En Sergi no és va fixsar amb el seu temps, però crec que va ser d'uns 27 minuts i això que a la casa de les figues em va esperar.
DIMECRES: 55 minuts pel carril bici "molt tucat de cames" fins a Quart. Em vaig quedar sense bateria al MP3. Amb lo que m'agrada a mi anar a correr pel carril bici amb música......
DIJOUS: Para 1500 metres de piscina, i a la tarde "fiasco" amb bici, els núvols negres sobre la ciutat de Girona, em van fer anar a casa.
DIVENDRES: Para 2800 metres de piscina, convinant pales i sèries, 5 x100 : 1'29, 1'30, 1'28, 1'30 1'29, bé...Crec que el meu problema és el nadar en competició per què sempre, sortu de l'aigua amb gent de 1'40 als 100.
P.D. "HE DE FER MÉS VOLUM , SERGI ?????? JA, JA, JA,



Jo tencant el grup.

Sergi "el Zugasti" gironí

DISSABTE: Sortida amb bici amb els companys del club, cap al circuit de la triatló de Tossa, van sortir 102 km. Bé a Sant Grau, vaig pujar, amb un ritme acceptable, ja que fa un mes quan vam pujar, les cames no tenien la força que comencen a tenir ara.
Anàvem guapos, ja que tots estrenàvem el maillot del club. Veure 15 triatletes amb el mateix maillot fa goig.
P.D. "SERGI COMPRA'T UN PNEUMÀTIC"
A l'arribada

La fan número 1

Sergi, Bernat i Dani
DIUMENGE: Cursa ciutat de Girona, em pensava que estaria una mica tocat de les cames de la sortida amb bici, però no, les rampes del 12% de Sant Grau no m'impedit, fer un crono de 37'50 als 10 km de la cursa.
Tinc ganes de fer la triatló de Sant feliu i alguna olimpica, per veure com estic , a la B de Banyoles a finals del mes de juny, i per la doble olímpica de vitoria a mitjans del mes de juliol.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

En quan a la pregunta...... crec que és una mica complicat fer volum sense un mp3 aquàtic!!!! Ja ho veus al costat d'altres nosaltres no fotem res.......

Vas fer una bona marca a Can Parra i sobretot despres de la sortida del dissabte.... tot i que amb la excusa de que jo anés al davant no van haver-hi gaire atacs

El pròxim dia que pugem als Angels no t'espero ni de conya.....o sigui que posa`t les piles jajaja

El divendres al migdia també ens toca volum de bici no???????

Ironxevi ha dit...

Molt bé per la marca, com una moto.
Per cert, a la foto que poses que vàs tancant el grup, si realment tu el tancavàs, emplica'm qui et va fer la foto, perque no ho entenc, potser algun esperit...
Començo la recolecta per el neumatic d'en Sergi, a 5 centims per cap, je,jeeeeeee

Anònim ha dit...

Sempre porto el mobil a la butxaca..... mes que res per si et quedes tira't com el dissabte passat jajaja

Ara ens agafa't per fer-nos fotos amb bici, seguirem ampliant el book

tri-famili ha dit...

Capo , com està de fort en Sergi ,és posa a fer fotos i després és posa a tirar del grup, per aixó ja poso que estic tacant el grup...
Capo el dimarts ens van fer fotos, que ja veuras el dilluns!!!!
SON ZUGASTI TOTAL!!!!!
SERGI ESTIC FET UNA MERDA DE AHIR!!!!!. SOC MÉS COSTA BRAVA QUE GIRONA, EL QUE DEIEM DIMARTS AMB EN PARRAGA...

tri-famili ha dit...

AH, AVUI AL MIGDIA NO H' ANAT A NEDAR PER QUE HE PUNXAT AMB LA MOTO, JODER!!!! I AMB LA QUE CAU DE DALT... ENCARA QUE ESTIGUI FET UNA MERDA , VOLIA NEDAR.

Anònim ha dit...

Sincerament m'estic trobant de collons, no us puc enganyar!!!!!
Estic recollint els fruits d'aquest hivern, fent mitges amb 1.20 o per sobre, sense fer cap marató, menys series que de costum....

Tranqui Dani amb dos dies et poses finisim!!!! pujant les Serres vaig estar a punt de cedir. Em vas impresionar, a plat i sentat!!!!!! total vas fer figa quan faltava un km.....

Tr3sk ha dit...

Vaya,vaya!! En eso nos entretenemos??..luego alguno llorará en Remences!!! Si quereis hablo con Fotoinstant y os reservo peto en meta!!!!

Yo voy loca por conseguir panorámica con mi amiguito borde Pedrosa!!jajajaja

tri-famili ha dit...

eva, en remences el"Zugasti" gironi, va estar como una moto, que tiemble Quim Roguigez o David Sanchez!!!!!

carless ha dit...

Ets una maquina, de gran vull ser com tu.......( i en sergi......).
Ens veiem a Olot

carless ha dit...

carlessxb@hotmail.com