diumenge, 30 de març del 2008

Resum setmanal i Mitja de Montornés

Agafant forces abans de la cursa (hem sortit tots dopats ...)
DILLUNS: Després d'una nit de festa (que la recordaré molts anys per lo bé que ens ho vam passar amb en Pip, "GRACIES PER SER COM ETS") i retirar a les 6:30 del matí, una mica de repós. I aixó que a les 10.00 del matí les noies de casa em van fer aixecar del llit per anar a donar vols.
DIMARTS. para 1500 metres de piscina, i 50 minuts de carrera continua amb en Sergi Miro.
DIMECRES: Una visita a " REVLON ESTÈTICA" ja que semblava el " hombre lobo" vaig anar a depilar amb les meves amigues, però tinc tanta mala sort, que per primera vegada em va depilar un home...
DIJOUS: Para 1600 metres de piscina i 1 hora de carrera continua pel carril bici (LLAMBILLES) amb el MP3, aquesta vegada amb MUSE....
DIVENDRES: 52 km, em bici,amb en Cristopher ( Girona, Pla de Sant Joan, granollers de Recacorba )
DISSABTE: 93 km,em bici, amb els companys del club, vam fer un grup de 10, ( Girona, Bordils, La Bisbal, Palau-Sator, Torroella, Serra de Daro, Parlava, La Sala, Foixa, Madremanya, Sant Marti Vell, Celra, Girona )
DIUMENGE: MITJA DE MONTORNES, amb un temps de 1:31.47, "fantastics" ha estat genial anar acompanyat del CAPO (Xevi), d'en Llorenç, en Lluis i en Quim ( EL REI DE LES MARATONS DEL ANY 08) no hem parat de parlar i parlar en tot el recorregut, la gent que anava en el nostre grup, tenien els "COLLONS PLENS" de nosaltres, per què ens miraven amb una cara ( JO SUFRIENDO COMO UN CABRÓN Y ESTOS DE FIESTA)......

6 comentaris:

Tr3sk ha dit...

Entre Mataró y esta vais servidos, rei!!!jajajaj
Molt bé senyors amenizando la fiestaaaaaaaaaa!!
Otros no tuvieron tanta suerte!..con seguir a la 1ª dona ya tenian bastante!!jijiji

carless ha dit...

SORT QUE NO VAS GUANYAR.....
EL DOPING NO EL PASES.....

Ironxevi ha dit...

Ara entenc perque no vam fer 1h21, anavem fent esesssssss per el camí, i al final ens deurien sortir prop de 30 kms (més o menys), je, je.....

Anònim ha dit...

i tu perque no portaves el Tri-traje???????

Tot i que jo encara no l'he estrenat!!!!!! Això sí, quan comenci el cremo amb dos dies jajaja

Quim ha dit...

Osti tu...! quina cursa més estressant eh?...je,je,...
No t'has passat amb lo del rei de les maratons 2008?...i el keniata blanc , no s'enfadarà? , crec que és ell el rei..!

Anònim ha dit...

Dani, has començat a remoure l'arxiu fotografic nocturn??????

Podem acabar trobant la germana de un que ronda per aquí!!!!!
Si hem de sortir malparats millor no la publiquis jaajajaja